wtorek, 4 marca 2014

Wspomnienia minionego lata :D

Dziś pokażę wam zdjęcia, które wykonałem dawno :D A są wartę uwagi
Są to kwiaty na balkonie latem 2013 roku.
A oto i one :]
 Epickie !!!!!!!!!! O,O
 Jaki słodziak :*
 Nie no szacun dla nikona D90 :]   (tak wiem to nie mój :D )
 ..............Brak słów na to piękno ! ! !
Sam nie wiem czy coś tu jest ostre, ale i tak mi się podoba xD !!
WooW  
===========================================================
Jeżeli ci się podobało możesz strzelić łapę w górę !!! Na pewno mnie tym
zmotywujesz do dalszego działania. Możesz też odwiedzić bloga o kotach :D Kotki :*
Na którym na razie jest tylko jeden nowy post :)
Poczekajcie na wiosnę a na pewno będą ekstra zdjęcia :)
A teraz siemanko do następnego razu :)




Jeżeli chcesz wiedzieć jak zrobiłem dane zdjęcie to napisz w komentarzu ja na pewno odpiszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz