poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Młodzież...

Teraz zaprezentuję wam młode krzyżaczki ogrodowe :D Napotkałem je na schodach...
Może nie jest ich dużo, ale są czasem mniejsze gromadki :]
A oto one:

 Tutaj lekko je spłoszyłem :D
 Zaczęły szaleć biegać i dosłownie fruwać :D
 A po chwili znów zaczęły się schodzić w kulkę :]


Nazwa polska: Krzyżak ogrodowy
Nazwa łacińska: Araneus diadematus
Rodzina: Krzyżakowate
Data: 26.04.2014r.
Miejsce: Przedmieścia Wrocławia

===================================
Mam nadzieję, że się podobało :P Jak tak to możesz mnie skomentować lub dać łapkę w górę :}
Serdeczne pozdrowienia dla mojego kuzyna ze Świebodzina :]
Siemanko !!!

2 komentarze:

  1. Gdzie można takie spotkać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno występują w całej Polsce ( i w Ameryce Północnej ) ja miałem małe szczęście, gdyż znajdowały się w widocznym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń