piątek, 25 kwietnia 2014

Zagubiony na krawężniku-Cofnik :)

Przed Dwiema godzinami chodziłem z aparatem ( jak zwykle ) i napotkałem prześwietnego pająka
( po wielkości być może samica ), a jest nim cofnik :) Mój pierwszy zresztą cofnik :] Z początku myślałem, że to kwietnik ale odwłok kompletnie się nie zgadzał :P
Oto nasz pan ( lub pani :P )
 Się rozkraczył :D
 Nazwa cofnik jest błędna, gdyż uciekał bokiem :P Ale co tam się będę czepiał...
 Mam jeszcze jedno zdjęcie ale nie będę przesadzał xD


Nazwa polska: Cofnik
Nazwa łacińska Dieaea dorsata 
Podrząd: Araneomorphae
Rodzina : ukośnikowate
Miejsce: Wrocław
Data : 25.04.2014r.
=======================================
Mam nadzieję, że się podobało :P Jeżeli tak to skomentuj mnie lub daj łapkę w górę :]
Siemanko !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz