środa, 6 maja 2015

Wznowienie bloga, oraz wyjaśnienia...

Po pierwsze chciałbym was mocno przeprosić za moją nieaktywność :C Ale jednak nie miałem kompletnie czasu na łowy fotograficzne..Tu szkoła, tu pogoda..Ale chcę wznowić w miarę moich możliwości wstawianie wpisów na tego bloga. Musicie wiedzieć, że ja nie chciałem was opuszczać, ale narodził się nowy członek w rodzinie, więc musiałem ciągle być w pogotowiu :) Dalej będę musiał być bardziej dostępny dla rodziców niż dla łąki, więc blog nie będzie się w takim tempie powiększał jak do początku tego roku...
To jest ona :) <3 <3 <3 <3

Więc widzicie co było powodem tego zatrzymania aktywności bloga.
Nawet nie miałem czasu sprawdzić czy coś do mnie pisaliście...
Ale to nie moja wina jak widzicie, ale i tak jeszcze raz was bardzo przepraszam ;)
Jeszcze dziś wstawię nowego posta rozpoczynającego dalszą wspólną makro( i nie tylko ) przygodę.

Cześć !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz